Project Metamorphosis: Wir präsentieren die Event-Streaming-Plattform der nächsten GenerationMehr Erfahren

Confluent Names Jonathan Chadwick to its Board of Directors

Enterprise veteran becomes first outside director of event streaming pioneer

Palo Alto, Calif. – September 26, 2**019 –** Confluent, Inc., the event streaming platform pioneer, today announced that Jonathan Chadwick has joined its board of directors. With three decades of experience in strategy, operational and financial management, and extensive team leadership experience, Jonathan joins the board as the audit committee chair.

Over the course of his career, Jonathan has held leadership roles at some of the most significant technology companies in the world including Cisco, McAfee, Skype, and most recently VMware, where he served as Executive Vice President, Chief Operating Officer and Chief Financial Officer. He also sits on the boards of Elastic, ServiceNow, Stripe, and Zoom.

“Jonathan has played a key role in helping a number of industry-disrupting companies become large, category defining businesses,” said Jay Kreps, co-founder and CEO, Confluent. “His background and experience will help us scale to the next level as we build a new category of data infrastructure around event streams.”

“Event streaming has become a foundational technology for companies in the digital age,” said Chadwick. “I’m excited to join the board of the pioneers of this industry and work with its leadership team to accelerate this movement and enable businesses around the world to rethink how they extract, use and operationalize data.”

Additional Resources:

Über Confluent

Confluent, founded by the original creators of Apache Kafka®, pioneered the enterprise-ready event streaming platform. With Confluent, organizations benefit from the first event streaming platform built for the enterprise with the ease of use, scalability, security and flexibility required by the most discerning global companies to run their business in real time. Companies leading their respective industries have realized success with this new platform paradigm to transform their architectures to streaming from batch processing, spanning on-premises and multi-cloud environments. Backed by Benchmark, Index Ventures and Sequoia Capital, Confluent is headquartered in Palo Alto and London with offices globally. To learn more, please visit www.confluent.io. Download Confluent Platform and Confluent Cloud at web-wp.confluent.io/download.

Confluent and associated marks are trademarks or registered trademarks of Confluent, Inc.

Apache® and Apache Kafka® are either registered trademarks or trademarks of the Apache Software Foundation in the United States and/or other countries. No endorsement by the Apache Software Foundation is implied by the use of these marks. All other trademarks are the property of their respective owners.

Jetzt registrieren

Starten Sie Ihren 3‑monatigen Test. Erhalten Sie bis zu 200 $ Rabatt auf jede Ihrer ersten 3 Monatsrechnungen von Confluent Cloud.

Nur neue Registrierungen.

Wenn Sie oben auf „registrieren“ klicken, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihre personenbezogenen Daten verarbeiten – gemäß unserer und bin damit einverstanden.

Indem Sie oben auf „Registrieren“ klicken, akzeptieren Sie die Nutzungsbedingungen und den gelegentlichen Erhalt von Marketing-E-Mails von Confluent. Zudem ist Ihnen bekannt, dass wir Ihre personenbezogenen Daten gemäß unserer und bin damit einverstanden.

Mit Confluent Cloud loslegen

• Streaming über mehrere Clouds hinweg

Auf einem einzigen Kafka Broker unbegrenzt kostenlos verfügbar
i

Die Software ermöglicht die unbegrenzte Nutzung der kommerziellen Funktionen auf einem einzelnen Kafka Broker. Nach dem Hinzufügen eines zweiten Brokers startet automatisch ein 30-tägiger Timer für die kommerziellen Funktionen, der auch durch ein erneutes Herunterstufen auf einen einzigen Broker nicht zurückgesetzt werden kann.

Wählen Sie den Implementierungstyp aus
Manuelle Implementierung
  • tar
  • zip
  • deb
  • rpm
  • docker
Automatische Implementierung
  • kubernetes
  • ansible

Wenn Sie oben auf „kostenlos herunterladen“ klicken, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihre personenbezogenen Daten verarbeiten – gemäß unserer Datenschutzerklärung zu.

Indem Sie oben auf „kostenlos herunterladen“ klicken, akzeptieren Sie die Confluent-Lizenzvertrag und den gelegentlichen Erhalt von Marketing-E-Mails von Confluent. Zudem erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihre personenbezogenen Daten gemäß unserer Datenschutzerklärung zu.